Show simple item record

dc.contributor.authorCichocka, Martapl_PL
dc.date.accessioned2020-10-11T12:46:12Z
dc.date.available2020-10-11T12:46:12Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationAnnales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 49, Studia Romanica 3 (2008), s. [83]-95pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8472
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie funkcji czytelnika w strukturze i odbiorze tzw. nowej powieści historycznej. Rozważania opierają się na teorii dowodzącej podwójnego dialogu zachodzącego w powieści między tekstem a jego intertekstualnym odniesieniem, z jednej strony, a autorem i czytelnikiem – z drugiej. Główna teza określająca powieść jako grę, jako dzieło otwarte na różne lektury, uwarunkowane aktywnością czytelnika, kładzie nacisk na zjawisko wspólnoty tworzenia.pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.titleLe nouveau roman historique: la lecture comme jeu?fr_FR
dc.title.alternativeNowa powieść historyczna: lektura jako gra?pl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record