dc.contributor.author | Cichocka, Marta | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-11T12:46:12Z | |
dc.date.available | 2020-10-11T12:46:12Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 49, Studia Romanica 3 (2008), s. [83]-95 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8472 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | Celem artykułu jest przedstawienie funkcji czytelnika w strukturze i odbiorze tzw. nowej
powieści historycznej. Rozważania opierają się na teorii dowodzącej podwójnego dialogu zachodzącego
w powieści między tekstem a jego intertekstualnym odniesieniem, z jednej strony,
a autorem i czytelnikiem – z drugiej. Główna teza określająca powieść jako grę, jako dzieło
otwarte na różne lektury, uwarunkowane aktywnością czytelnika, kładzie nacisk na zjawisko
wspólnoty tworzenia. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | fr | pl_PL |
dc.title | Le nouveau roman historique: la lecture comme jeu? | fr_FR |
dc.title.alternative | Nowa powieść historyczna: lektura jako gra? | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |