• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Idea czynnościowego wprowadzania pojęć geometrii elementarnej z pomocą kursu e-learningowego

Thumbnail
View/Open
Idea czynnościowego wprowadzania... (285.1Kb)
Author:
Kucio, Magdalena
Ratusiński, Tadeusz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 65, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 2 (2009), s. [105]-118
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2009
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
The present article introduces a didactic proposal of supporting the process of teaching mathematics with blended learning. The authors discuss both benefits and dangers of this idea. Also, the concept of functional method of teaching mathematics is brought closer, as it is naturally inscribed in the concept of blended learning. In the second part of the article the authors describe the materials processed for employment of the discussed foundation in teaching elementary geometry. Estimate of efficiency of this proposal was based on the analysis of results of research carried out on a group of students.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8504
Collections
  • 2009, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 2
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image