dc.contributor.author | Kamińska, Dominika | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T15:46:46Z | |
dc.date.available | 2020-10-12T15:46:46Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 56, Studia Logopaedica 2 (2008), s. [351]-359 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8535 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | Studies presented in the paper show children’s difficulties in acquisition of reading skills,
difficulties arising from teachers’ methodical and essential mistakes. A phonetic method
based on the synthesis and analysis of speech sounds goes beyond six-year-old children’s
perceptive abilities because using names of letters and phonological awareness are results of
metalinguistic knowledge that is released in learning to read and write. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Głoska czy sylaba, czyli o relewancji i redundancji w nauce czytania | pl_PL |
dc.title.alternative | A Speech Sound or a Syllable – on Relevance and Redundancy in Learning to Read | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |