• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rola pedagoga specjalnego w procesie wspomagania rodziny i dziecka z niepełnosprawnością intelektualną – rozważania teoretyczne

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Rola pedagoga specjalnego... (1.702MB)
Autor:
Bukowy, Agnieszka
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 153, Studia Paedagogica 3 (2014), s. [78]-85
Język: pl
Słowa kluczowe:
interpersonal conflict
support
compensation
correction
facilitation
dynamization
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article presents the problems of contemporary family that brings up a disabled child. It emphasizes the need for updating tasks that a special education teacher faces in relation to a disabled child and his or her family. It also draws attention to solutions that counteract marginalization. By expressing the interaction between the special education teacher and the parent in the category of an interpersonal conflict, the article suggest focusing on the positive effects of the conflict which serve undertaking effective cooperation that aims at the welfare of a disabled child.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8547
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Paedagogica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image