Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBukowy, Agnieszkapl_PL
dc.date.accessioned2020-10-13T09:35:33Z
dc.date.available2020-10-13T09:35:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 153, Studia Paedagogica 3 (2014), s. [78]-85pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8547
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article presents the problems of contemporary family that brings up a disabled child. It emphasizes the need for updating tasks that a special education teacher faces in relation to a disabled child and his or her family. It also draws attention to solutions that counteract marginalization. By expressing the interaction between the special education teacher and the parent in the category of an interpersonal conflict, the article suggest focusing on the positive effects of the conflict which serve undertaking effective cooperation that aims at the welfare of a disabled child.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectinterpersonal conflicten_EN
dc.subjectsupporten_EN
dc.subjectcompensationen_EN
dc.subjectcorrectionen_EN
dc.subjectfacilitationen_EN
dc.subjectdynamizationen_EN
dc.titleRola pedagoga specjalnego w procesie wspomagania rodziny i dziecka z niepełnosprawnością intelektualną – rozważania teoretycznepl_PL
dc.title.alternativeThe role of a special education teacher in the process of supporting a family and a disabled child – theoretical deliberationsen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord