• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rola i działanie placówek integracyjnych w obliczu oczekiwań rodziców dziecka z niepełnosprawnością

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Rola i działanie placówek... (1.794MB)
Autor:
Michalczyk, Anna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 153, Studia Paedagogica 3 (2014), s. [86]-96
Język: pl
Słowa kluczowe:
integrated education
child with a disability
parents’ expectations
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Over the last years, the topic of integration of disabled people has gained popularity. The author of the article suggests looking at the idea of integration in two ways – firstly, as the possibility of a fuller development and more independent functioning of a person. Secondly, as a chance for a disabled person to be oneself among others. Taking all these circumstances into consideration, it seems justified to implement this process into the earliest stages of education. However, its proper organization is a difficult and multidimensional task whose success depends on numerous factors. It is worth to consider what else can be done for all the ideological assumptions of the school integration to come into being.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8548
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image