• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wspomaganie rodziny dziecka w wieku przedszkolnym z niepełnosprawnością intelektualną w rozwoju kompetencji komunikacyjnych

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wspomaganie rodziny dziecka... (1.731MB)
Autor:
Ochman, Agnieszka
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 153, Studia Paedagogica 3 (2014), s. [110]-118
Język: pl
Słowa kluczowe:
communication competencies
speech development
mental retardation
supporting the development of speech
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Supporting the development of communicative competencies of children with moderate mental retardation by the family environment is extremely important for the course of the logopedic therapy. The necessity of continuous repetitions and revisions of the structure of words often causes that the time that a speech therapist can devote is insufficient. Thus, a question arises: how parents can support their child’s therapy and simultaneously use everyday situations without overly engaging their valuable time. The article, after a short terminological introduction, describes the development of communication competency of people with moderate mental retardation and cognitive functions that directly influence it. It also provides practical tips for parents regarding how to support the development of speech.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8550
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image