• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wspomaganie niezależności komunikacyjnej dziecka niemówiącego w rodzinie za pomocą programu MÓWik

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wspomaganie niezależności... (2.397MB)
Autor:
Markuc, Elżbieta
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 153, Studia Paedagogica 3 (2014), s. [119]-127
Język: pl
Słowa kluczowe:
alternative and supportive communication
MÓWik programme
mute child
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article provides basic information about alternative and supportive communication and its use in the work with mute children. It presents traditional means of communicating with mute people and describes how the MÓWik programme works. It also shows the possibilities of using a tablet for everyday communication. The article focuses primarily on describing concrete situations from a family life in which the MÓWik programme can be used, for example playing, asking for food, telling about the day’s experiences, using polite forms of address. The article draws attention to the way in which the programme facilitates and accelerates communication with children or siblings but also how it influences supporting everyday speech therapy.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8551
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Paedagogica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image