• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wykorzystanie metody EEG biofeedback w procesie wspierania rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wykorzystanie metody EEG... (284.3KB)
Autor:
Zielińska, Jolanta
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 172, Studia Paedagogica 4 (2015), s. [20]-34
Język: pl
Słowa kluczowe:
EEG method
biofeedback
support process
therapy
special needs
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The theoretical part of the work presents the basic information on the method of biofeedback as a way to support the development of children and adolescents with special needs. The practical part presents the opinions of parents and patients on the EEG biofeedback method on the basis of available data in the Internet, and describes the experiences of studied people connected with this method, the frequency of the examination, the disorders it was supposed to reduce, and the results of the therapy. Next there are the results of the on-line interviews conducted with people using the biofeedback method that describe what biofeedback is in their opinion and in what purpose it is being used. Additionally there is a presentation of data gathered during the conversation with a pedagogue using the biofeedback method in an integrated school. These information included the price of the therapy, number of students taking part in the therapy, area of use, stages of the therapy, and the therapeutic office equipment. The entire presentation allows for reaching own conclusions on the biofeedback method, its effectiveness and sense of its use in special needs therapy.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8556
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image