• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wspieranie rozwoju dzieci wybitnie zdolnych w kontekście idei powstawania uniwersytetów dziecięcych. Na przykładzie dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola „Stokrotka” w Gliwicach

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wspieranie rozwoju dzieci... (559.3KB)
Autor:
Tarabuła-Kamińska, Natalia
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 172, Studia Paedagogica 4 (2015), s. [35]-45
Język: pl
Słowa kluczowe:
special educational needs
gifted child
forms of supporting gifted children
Children Universities
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
A child with special educational needs is not only a child with disabilities, it is also an especially gifted one. In the intellectual area a gifted child outruns their peers – they process information coming from different sources quickly and with ease, they are curious, interested in the world around them, they have a large imagination and at the same time large knowledge about the world around them. Aside from many other forms of supporting the development of gifted children in the Polish education system, there are also Children Universities. The main idea of Children Universities is to induce world-curiosity, to show that science does not have to be boring, but it is also a great answer to the needs of gifted children, to satisfy their hunger for knowledge and constant search for the answers to questions troubling them. Each child has a talent that we – the teachers must see already in the earliest years of their lives. A great help in noticing, and then developing the talents of children can be found in the wide range of extracurricular classes in kindergarten and in such modern institutions as Children Universities, which are a great way to support the development of gifted children. The 21st century is a time when everyone can discover their talent!
URI
http://hdl.handle.net/11716/8557
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image