• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Postawy rodzicielskie matek a zachowania przystosowawcze dzieci z niepełnosprawnością intelektualną

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Postawy rodzicielskie matek... (254.0KB)
Autor:
Masłowska, Monika
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 172, Studia Paedagogica 4 (2015), s. [55]-65
Język: pl
Słowa kluczowe:
adaptability behavior
parental attitude
mental disability
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article is about the dependence between parental attitudes of mothers and adaptability of children with mental disability in preschool age. The first part comprises the theoretical reflections on the meaning of parental attitudes of mothers of children with mild mental disability and the level of adaptability in the described group of children. The next part presents the results of own study, conducted in years 2012–2013 on a group of 25 children in preschool age and their mothers. The aim of this study was to determine the correlations between parental attitudes presented by the mothers and the level of adaptability characterizing the studied children. The article ends with a summary, conclusions formulated on the basis of the study results described before and the practical implications about the possibility of stimulation of disrupted areas from the range of adaptability behavior in studied preschool children, with consideration to parental attitudes of the studied mothers.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8559
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image