• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Znaczenie języka migowego w rozwoju dzieci z wadą słuchu

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Znaczenie języka migowego... (241.4KB)
Autor:
Deńca, Marta
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 172, Studia Paedagogica 4 (2015), s. [152]-160
Język: pl
Słowa kluczowe:
communication
nonverbal communication
gestures
sign language
bilingualism
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The need to communicate is the most important mental need of a man. The fulfillment of this need is the basis of realization of all other needs. It is fundamental for the development of each child. People communicate using verbal and nonverbal mean of communication. The latter category comprises mainly gestures. One of the earliest effects of hearing dysfunction is the limitation or loss of the ability to communicate using verbal signals. People with hearing disability are a specific group of disabled people, because of their own, natural way of communicating, meaning the sign language. The idea of bilingualism is gaining more and more fame in present times. According to this idea, the sign language should be the primary language, enabling people with hearing disability to develop their communication and lingual effectiveness skills.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8566
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image