• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Arte et Educatione
  • 2013, Studia de Arte et Educatione 8
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Arte et Educatione
  • 2013, Studia de Arte et Educatione 8
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Intermedia, multimedia, czyli tam i z powrotem – analiza wybranych aspektów grafiki współczesnej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Intermedia, multimedia... (297.2KB)
Autor:
Raczek-Karcz, Marta Anna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 147, Studia de Arte et Educatione 8 (2013), s. [28]-33
Język: pl
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article discusses the status of intermediality in the graphic arts. The notion of intermediality and intermedia is currently one of the most frequent terms used in reference to the artistic activity and its employment causes that the analysed artworks seem to gain a higher artistic status. The article points to the permanent presence of intermedial practices in the field of graphic arts, treating intermediality as an immanent feature of contemporary graphics. The paper also introduces two terms: palimpsest and hyperlayering which, according to the author, might contribute to describing contemporary graphic art in a more precise way.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8637
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2013, Studia de Arte et Educatione 8

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image