dc.contributor.author | Dudek, Eugenia | pl_PL |
dc.contributor.author | Jakóbik, Dorota | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T12:47:37Z | |
dc.date.available | 2020-10-21T12:47:37Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1998, Z. 195, Prace Techniczne 6, s. 25-32 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8867 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | Współczesna szkoła ogólnokształcąca przeżywa kolejne zawirowania programowe, zapowiadane są zmiany treści programów
nauczania. Problem ten jest wciąż podnoszony zarówno przez teoretyków, jak też praktyków kształcenia technicznego. Już w
drugiej połowie XVIII wieku dbano o rozwój techniczny (praktyczny) młodzieży szkolnej. Stąd postulaty, które znalazły się w
ustaleniach Komisji Edukacji Narodowej. Obecnie, wobec potrzeb współczesnego i przyszłego szkolnictwa, sprawa ta nabiera
szczególnego znaczenia. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | szkoła pracy | pl_PL |
dc.subject | szkoła aktywna | pl_PL |
dc.subject | szkoła twórcza | pl_PL |
dc.subject | szkoła czynu | pl_PL |
dc.subject | szkoła życia | pl_PL |
dc.subject | szkoła pracy produkcyjnej | pl_PL |
dc.title | Koncepcje szkoły pracy w świetle badań | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |