Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Filmy w TV Trwam: przysposobienie do publicznych debat
(2017)
Nadawcy społeczni mają obowiązek emisji audycji o treściach prospołecznych i zgodnych
z profilem swej działalności, a estetyka ich przekazów jest konwencjonalna. Aby sprawdzić
zasadność tych założeń, poddano jakościowej ...
Film w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(2017)
Film od początku jego wynalezienia dostarcza rozrywki, jednak ta jego funkcja nie przekreśla
użyteczności filmu w edukacji. Szczególnie że film, jak żadne inne medium, doskonale
odzwierciedla rzeczywistość. Artykuł ...
Psychologiczna praca z filmem: prezentacja autorskiej metody „Patrz mądrzej”
(2017)
Celem artykułu jest przedstawienie metody „Patrz mądrzej”, w której wykorzystano film
jako przekaz wielokodowy, intermedialny i narracyjny; dzięki tym atrybutom może być
wykorzystywany do działań edukacyjnych i ...
Film jako produkt marketingowy − studium dwóch przypadków
(2017)
Popularną tendencją, jaką można zaobserwować w marketingu filmowym od 1997 r., jest
aktywizowanie widzów i nobilitowanie ich do rangi kreatorów, mających realny wpływ na
fabułę bądź osób „wtajemniczonych” – wiedzących ...