Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCymanow-Sosin, Klaudiapl_PL
dc.contributor.authorCiechanowski, Marcinpl_PL
dc.contributor.authorPodlewski, Tomaszpl_PL
dc.date.accessioned2020-10-30T16:44:48Z
dc.date.available2020-10-30T16:44:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 272, Studia de Cultura 11 (1) (2019), s. [90]-100pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9187
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractPrzedmiot badań stanowią: analiza taktyk, jakimi posłużono się w mediach (głównie społecznościowych), w kontekście mechanizmów przepływu informacji w sieci w dobie deficytu percepcji i uwagi; opisanie ról uczestników sytuacji kryzysowej; ocena całości strategii przyjętej przez autora i dystrybutora filmu Botoks; opis i analiza reakcji profesjonalnego dziennikarza i jednego z portali internetowych oraz skutki podjętych działań. Autorzy starają się także zwrócić uwagę na te punkty, w których doszło do naruszenia standardów na linii public relations – media relations i wskazać na rolę mediów związaną z misją profesjonalnego dziennikarstwa.pl_PL
dc.description.abstractThe analysis of the tactics employed in the media (mainly social media) in the context of mechanisms of information flow on the Internet at the time when attention and perception are lacking, description of the roles of the parties participating in the crisis and the evaluation of the overall strategy adopted by the author and distributor of the movie titled Botox, as well as the description and analysis of the reaction displayed by a professional journalist and one of the Internet websites, along with the results of the actions taken – all of the above constitute the subject matter of this study. The authors is trying to draw attention to the points instances of a breach of certain standards for the relationship between public relations and the media, and to indicate the role of the media as regards the mission of professional journalism.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectetykapl_PL
dc.subjectkryzyspl_PL
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.subjectpostprawdapl_PL
dc.subjectprawdapl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectethicsen_EN
dc.subjectcrisisen_EN
dc.subjectsocial mediaen_EN
dc.subjectpost-truthen_EN
dc.subjecttruthen_EN
dc.subjectpublic relationsen_EN
dc.subjectadvertisingen_EN
dc.titlePrawda, postprawda, fałsz – konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. Botokspl_PL
dc.title.alternativeTruth, post-truth, falsehood – contexts of media image crises on the example of promotional campaign of the film entitled Botoxen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord