• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2014, Studia Russologica 7
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2014, Studia Russologica 7
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Инновационные методы преподавания русского языка для специальных целей – опыт обучения студентов механического факультета

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Инновационные методы... (1.091MB)
Autor:
Duchnowska, Dorota
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 179, Studia Russologica 7 (2014), s. [134]-143
Język: ru
Słowa kluczowe:
technical language
innovative teaching methods
communicative competence
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
In the article, the author describes innovative methods of teaching technical language based on the classes of technical Russian language for students of the Faculty of Mechanical Engineering as part of compulsory technical foreign language course. Selected activities concerning hybrid cars have been analysed. In the course of this topic unit, four language skills were practised: listening, speaking, reading and writing. The author attempted to focus her special attention to an interesting introduction of new vocabulary items, testing the effectiveness of applied methods, communication and the students’ autonomy in performing exercises. The necessity of teaching technical language at engineering faculties has been underlined as this is the language a student will be able to use in his later professional career. The author also emphasizes the role of collaboration and co-creation of classes by a student and a teacher, who – especially in teaching technical language – can feel as a host of a taught lesson.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9282
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Russologica 7

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image