• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2014, Studia Russologica 7
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2014, Studia Russologica 7
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Эффективное использование методов коучинга на занятиях по русскому языку в рамках II Краковских методических мастер-классов повышения квалификации для преподавателей русского языка „Я люблю русский”

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Эффективное использование... (403.3KB)
Autor:
Gołąbek, Karolina
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 179, Studia Russologica 7 (2014), s. [157]-167
Język: ru
Słowa kluczowe:
coaching tools
language competence
autonomisation
communication competence
сommunicative competence
linguistics
socioculture
sociolinguistics
foreign language professional education
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
In the article, the author describes how to use the coaching tools in the Russian language classes. In author’s opinion, it is one of the most modern methods of working with foreign language which supports both the teacher and the student in the development of personality in determining the objectives and increasing the ability to achieve them. During the execution of the exercises which involve coaching techniques such as objectives tree, metaphor, icebreaker and energizer, both the teacher and the student develop their practical competence, questioning and listening skills and deliberate conduct conversations, which facilitates access to an interlocutor and which is also motivating. The author draws attention to the role of the teacher and the student as the parties equally involved in the process of learning a foreign language with the use of coaching tools. The author insists that foreign language teaching should be carried out in cooperation with learners. The teacher’s role is to coordinate the work and to support the efforts of students in the teaching cooperation, aimed at autonomisation of views and attitudes.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9284
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Russologica 7

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image