dc.contributor.author | Bereźnicka, Małgorzata | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2016-04-25T16:31:00Z | |
dc.date.available | 2016-04-25T16:31:00Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Changing the world : social, cultural and political pedagogies in civic education. Kraków [etc.] : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej [etc.], 2013. - S. 147-164. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/928 | |
dc.description.abstract | W artykule scharakteryzowano współczesny obraz rodziny w Polsce. Następnie omówiono rolę szkoły w przygotowaniu dzieci i młodzieży do życia w rodzinie. Przybliżono genezę powstania, treści, podstawę programową oraz sposób realizacji przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie. Na koniec nawiązano krótko do wyników badań własnych, dotyczących stosunku studentów do tej kwestii, jak również ich opinii i oczekiwań w stosunku do przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | rodzina | pl_PL |
dc.subject | wychowanie do życia w rodzinie | pl_PL |
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | wychowanie | pl_PL |
dc.subject | WdŻR | pl_PL |
dc.title | Współczesny obraz rodziny a wychowanie do życia w rodzinie przez szkołę | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |