Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBereźnicka, Małgorzatapl_PL
dc.date.accessioned2016-04-25T16:31:00Z
dc.date.available2016-04-25T16:31:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationChanging the world : social, cultural and political pedagogies in civic education. Kraków [etc.] : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej [etc.], 2013. - S. 147-164.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/928
dc.description.abstractW artykule scharakteryzowano współczesny obraz rodziny w Polsce. Następnie omówiono rolę szkoły w przygotowaniu dzieci i młodzieży do życia w rodzinie. Przybliżono genezę powstania, treści, podstawę programową oraz sposób realizacji przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie. Na koniec nawiązano krótko do wyników badań własnych, dotyczących stosunku studentów do tej kwestii, jak również ich opinii i oczekiwań w stosunku do przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectrodzinapl_PL
dc.subjectwychowanie do życia w rodziniepl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectwychowaniepl_PL
dc.subjectWdŻRpl_PL
dc.titleWspółczesny obraz rodziny a wychowanie do życia w rodzinie przez szkołępl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord