• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

NOTO – notujmy! Dni Notatnika w Krakowie 5–6 maja 2014 r.

Thumbnail
View/Open
NOTO – notujmy!... (421.5Kb)
Author:
Słaby, Agnieszka
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 157, Studia de Arte et Educatione 9 (2014), s. [54]-59
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
artistic notebook
taking notes
emotion
NOTO competition
Notepad Days Kraków
Date: 2014
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
On 5–6 May 2014 in Kraków “Notepad Days” organized by the Faculty of Art at the Pedagogical University of Cracow took place, as part of the Second Edition of the National Students’ NOTO Competition – an artist’s notepad 2014. Taking notes is an expression of collecting emotions and impressions, sometimes also objects, which serve as an inspiration in artistic work. Thus, they are undoubtedly one of the most personal tools facilitating work of an artist, musician or a writer and, understandably, very rarely accessible for the recipient of this or that creative work. A possibility to peruse and read notepads is not a frequent one and it allows for penetrating the creation process of work of art. The idea and organization of Notepad Days, as well as the NOTO competition, merit attention, and most of all delving into the secrets the artistic notes. The present article contains a few reflections on Notepad Days 2014, as well as the post-competition exhibition of works.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9396
Collections
  • 2014, Studia de Arte et Educatione 9
  • Artykuły naukowe (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image