• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szczegółowy sposób badania skuteczności i równomierności działania hamulców podczas przeprowadzania badania technicznego pojazdu

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Szczegółowy sposób badania... (653.0KB)
Autor:
Miotła, Piotr
Noga, Henryk
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 158, Studia Technica 7 (2014), s. [65]-77
Język: pl
Słowa kluczowe:
braking system
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The methods for checking brakes – by roller devices for measuring braking forces – a quasistatic method, which consists in measuring the braking force with a small rotating wheel speed car, is presented. The disadvantage of this method is neglecting the dynamic nature of inhibition; however, for the functionality of inspection stations, this method is the most common for testing braking systems. The presented method shows the effectiveness of braking of particular wheels in the front and rear axles. The method of testing the operation of the brakes by decelerometer is used to measure and record real-time latency for braking vehicles including car trailers, tractors, and other motorcycles. The suitability of braking system determined by measuring the deceleration is still not appreciated by diagnostician. An advantage of using the decelerometer is also the possibility of using it by the control authorities to check the condition of vehicles on the road.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9420
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Technica 7
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image