Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBereźnicka, Małgorzatapl_PL
dc.date.accessioned2016-04-28T12:04:26Z
dc.date.available2016-04-28T12:04:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationWartość i dobro rodziny / red. Jarosław Jęczmień, Marian Zdzisław Stepulak. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2011. - S. [443]- 454.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/942
dc.description.abstractNawiązując do badań własnych, autorka skupiła się na pozytywnych i negatywnych uwarunkowaniach realizowania wartości kształcenia w praktyce edukacyjnej. Wśród korzystnych czynników nauczyciele wskazywali na rolę środowiska rodzinnego (zwłaszcza na współpracę z rodzicami, rzadziej na zaszczepianie wychowankom wartości w domu). Natomiast do negatywnych uwarunkowań zaliczali m.in. trudną współpracę z rodzicami oraz brak zaszczepiania wartości w domu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectrodzicepl_PL
dc.subjectwartościpl_PL
dc.subjectpraktyka edukacyjnapl_PL
dc.subjectuczniowiepl_PL
dc.subjectnauczycielepl_PL
dc.subjectkształceniepl_PL
dc.titleWartości kształcenia szkolnego a rola rodzicówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord