Wartości kształcenia szkolnego a rola rodziców
dc.contributor.author | Bereźnicka, Małgorzata | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2016-04-28T12:04:26Z | |
dc.date.available | 2016-04-28T12:04:26Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Wartość i dobro rodziny / red. Jarosław Jęczmień, Marian Zdzisław Stepulak. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2011. - S. [443]- 454. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/942 | |
dc.description.abstract | Nawiązując do badań własnych, autorka skupiła się na pozytywnych i negatywnych uwarunkowaniach realizowania wartości kształcenia w praktyce edukacyjnej. Wśród korzystnych czynników nauczyciele wskazywali na rolę środowiska rodzinnego (zwłaszcza na współpracę z rodzicami, rzadziej na zaszczepianie wychowankom wartości w domu). Natomiast do negatywnych uwarunkowań zaliczali m.in. trudną współpracę z rodzicami oraz brak zaszczepiania wartości w domu. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | rodzice | pl_PL |
dc.subject | wartości | pl_PL |
dc.subject | praktyka edukacyjna | pl_PL |
dc.subject | uczniowie | pl_PL |
dc.subject | nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | kształcenie | pl_PL |
dc.title | Wartości kształcenia szkolnego a rola rodziców | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |