Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPtaszek, Grzegorzpl_PL
dc.date.accessioned2020-12-05T12:58:09Z
dc.date.available2020-12-05T12:58:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 135, Studia de Cultura 5 (2013), s. [215]-225pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9743
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractCreating contents and distributing it in the Internet by the media recipients/customers is one of the determinants of the participatory culture. Amateur creativity takes different forms: from entries and comments, to reviews and common content editing, to the short videos posted on YouTube. With regard to the advertising industry, the contents created by the users may be both promotional (strengthening the attachment to a brand) and countercultural (undermining the sense of communication). The article discusses, on the example of the advertising spot Evolution (made by Dove) and related amateur videos posted on YouTube, the users’ actions which undermine, ridicule and consequently devalue the meaning of the original text.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectkultura uczestnictwapl_PL
dc.subjectprowokacja kulturowapl_PL
dc.subject„partyzantka semiotyczna”pl_PL
dc.subjectparodiapl_PL
dc.subjectadvertisingen_EN
dc.subjectparticipatory cultureen_EN
dc.subjectculture jammingen_EN
dc.subject“guerrilla semiotics”en_EN
dc.subjectparodyen_EN
dc.titleCo użytkownicy robią z treściami medialnymi? Reklama i „partyzantka semiotyczna” w kulturze uczestnictwapl_PL
dc.title.alternativeWhat do the participants do with the media content? Advertising and “guerilla semiotics” in the participatory cultureen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord