• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2020, Studia de Cultura 12
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2020, Studia de Cultura 12
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Necromarketing as Advertising Strategy in American Television

Thumbnail
View/Open
Necromarketing as Advertising... (514.6Kb)
Author:
Shelton, Amiee J.
Wojciechowski, Łukasz P.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 303, Studia de Cultura 12 (2) (2020), s. [18]-34
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Subject:
Necromarketing
Television
Terror
Protection
Death
Media
Rating TV
nekromarketing
telewizja
terror
ochrona
śmierć
media
rating TV
Date: 2020
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
Thanks to the analysis of 1012 American TV commercials, we determined the form, contents and functioning of necromarketing in American TV advertising. Our conclusions demonstrate that implicit necromarketing is a more frequently used strategy than explicit necromarketing. In particular, insurance and entertainment sectors, before programmes or news, more often resort to necromarketing on TV in prime-time than other branches during the day.
 
Dzięki analizie treści 1012 amerykańskich reklam telewizyjnych ustaliliśmy formy, treść i funkcjonowanie nekromarketingu w amerykańskiej reklamie telewizyjnej. Ustalenia pokazują, że niejawny nekromarketing jest częściej stosowaną taktyką marketingową niż jawny nekromarketing w medium. W szczególności branże ubezpieczeń i rozrywki przed programami czy wiadomościami częściej korzystają z odwołań do nekromarketingu w telewizji w prime timie niż inne branże w ciągu dnia.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/9909
Collections
  • 2020, Studia de Cultura 12

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image