Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Komik prezydentem: ukraińskie wybory prezydenckie z 2019 roku w wybranych ukraińskich mediach
(2020)
The purpose of the article is to analyze the presidential elections in Ukraine in 2019 and to
show how they were reported in the Ukrainian media. Content analysis of news and socio-political
weeklies was carried out. ...
Security vs. traditional and new media
(2020)
The article presents selected links between security and old and new media. The subject of
consideration is the area of communication about security, with particular emphasis on the
issue of media coverage of socio-political ...
The Internet – (cyber)space of interpersonal communication
(2020)
The article focuses on the problem of Internet as a space for interpersonal communication.
Among the determinants of the global network, mainly in functional terms, close links with
existing forms of communication that ...
Necromarketing as Advertising Strategy in American Television
(2020)
Thanks to the analysis of 1012 American TV commercials, we determined the form, contents
and functioning of necromarketing in American TV advertising. Our conclusions demonstrate
that implicit necromarketing is a more ...
Problematyka zdrowia psychicznego ujęta w filmowym przekazie medialnym na przykładzie Przerwanej lekcji muzyki Jamesa Mangolda
(2020)
Film jest medium mocno trafiającym do odbiorców. Poza funkcją rozrywkową ma wpływ na kształtowanie postaw. Jest on
jednak wytworem artystycznym i rządzi się swoimi prawami. Ważny jest umiar w przedstawianiu pewnych treści, ...