dc.contributor.author | Zając-Knapik, Halina | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T13:22:33Z | |
dc.date.available | 2021-01-28T13:22:33Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 209, Studia Russologica 9 (2016), s. [92]-104 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10272 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | In the article, we discuss definitions of a language error, attitudes to language errors according
to methods of teaching Russian applied in Poland, and we present prepared by us (on the
grounds of concept of language information quantization) ways of overcoming interference
errors in applying numerals during practical Russian classes, together with exercises. We also
present the course of experiment applied at the first year of Russian philology studies and its
results. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | language mistakes | en_EN |
dc.subject | interference mistakes | en_EN |
dc.subject | methods of teaching Russian language | en_EN |
dc.subject | use of numerals | en_EN |
dc.subject | didactic experiment | en_EN |
dc.title | Błędy interferencyjne studentów I roku filologii rosyjskiej w zakresie użycia liczebników i sposoby ich przezwyciężania | pl_PL |
dc.title.alternative | Interference Errors of the First Year Russian Philology Students in Applying Numerals and Ways of Overcoming Them | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |