Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSmak, Ewapl_PL
dc.date.accessioned2021-02-12T12:04:02Z
dc.date.available2021-02-12T12:04:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationLabor et Educatio. 2020, nr 8, s. [169]-182pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10446
dc.description.abstractThe subject of the research considerations are the attitudes of early education teachers towards pedagogical innovation, being a response to the permanently changing reality and the related necessity to introduce changes to education. The conducted surveys and their analysis prove that the majority of teachers share the view that application of innovation in pedagogical practice is necessary, noticing both its impact on their professional activity and pointing to significant obstacles in the field of deployment and implementation of innovations at school.en_EN
dc.description.abstractPrzedmiotem refleksji badawczej są postawy nauczycieli wczesnej edukacji wobec nowatorstwa pedagogicznego, będące odpowiedzią na permanentnie zmieniającą się rzeczywistość i związaną z tym konieczność dokonywania zmian w edukacji. Przeprowadzone badania sondażowe oraz ich analiza dowodzą, że większość nauczycieli podziela pogląd o konieczności stosowania nowatorstwa w praktyce pedagogicznej, dostrzegając zarówno jego wpływ na ich działalność zawodową, jak i wskazując na istotne przeszkody w zakresie upowszechniania i wdrażania innowacji w szkole.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.subjectpedagogical innovationen_EN
dc.subjectteachers’ attitudesen_EN
dc.subjectstimulants and inhibitors of innovationen_EN
dc.subjectnowatorstwo pedagogicznepl_PL
dc.subjectpostawy nauczycielipl_PL
dc.subjectczynniki pobudzające i hamujące nowatorstwopl_PL
dc.titleAttitudes of Early Education Teachers Towards Pedagogical Innovationen_EN
dc.title.alternativePostawy nauczycieli wczesnej edukacji wobec nowatorstwa pedagogicznegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord