dc.contributor.author | Świątkiewicz-Siklucka, Dorota | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2021-04-16T10:55:10Z | |
dc.date.available | 2021-04-16T10:55:10Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 201, Studia Russologica 8 (2015), s. [145]-157 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10740 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | In the following text the author co nsiders the problem of learning a foreign language by
younger students under institutionalized conditions. The purpose is to present a critica l view
of common stereotypes proclaiming that children faster and more easily learn foreign languages
from older students and adults. The text highlights the importance of the student’s age
for the process of learning and selection of teaching methods. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | native language (L1) | en_EN |
dc.subject | foreign language | en_EN |
dc.subject | effectiveness of memory | en_EN |
dc.subject | learning strategies | en_EN |
dc.subject | teaching methods | en_EN |
dc.subject | autonomous learning | en_EN |
dc.subject | cognitive development | en_EN |
dc.title | Im wcześniej, tym lepiej – mit obalony?! Dzieci versus starsi uczniowie a nauka języka obcego | pl_PL |
dc.title.alternative | The Sooner, the Better – a Myth Overthrown?! Children Versus Older Students and Learning a Foreign Language | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |