• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wykorzystanie myślenia przez analogię w procesie budowania systemu językowego przez dzieci w wieku 24–48 miesięcy

Thumbnail
View/Open
rozprawa doktorska (1.479Mb)
streszczenie język polski (80.63Kb)
streszczenie język angielski (12.97Kb)
Author:
Kaczmar, Klaudia
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Korendo, Marta
Bielenda-Mazur, Ewa
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
język
myślenie
analogia
wyrazy pochodne
mowa
language
thinking
analogy
derivative speech
Date: 2022-03-31
Metadata
Show full item record
Description:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. prof. UP Marty Korendo, promotor pomocniczy: dr Ewa Bielenda-Mazur.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10916
Collections
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • Rozprawy doktorskie (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image