Wykorzystanie myślenia przez analogię w procesie budowania systemu językowego przez dzieci w wieku 24–48 miesięcy
dc.contributor.advisor | Korendo, Marta | pl_PL |
dc.contributor.advisor | Bielenda-Mazur, Ewa | pl_PL |
dc.contributor.author | Kaczmar, Klaudia | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2022-03-14T10:34:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-14T10:34:37Z | |
dc.date.issued | 2022-03-31 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10916 | |
dc.description | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. prof. UP Marty Korendo, promotor pomocniczy: dr Ewa Bielenda-Mazur. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | język | pl_PL |
dc.subject | myślenie | pl_PL |
dc.subject | analogia | pl_PL |
dc.subject | wyrazy pochodne | pl_PL |
dc.subject | mowa | pl_PL |
dc.subject | language | en_EN |
dc.subject | thinking | en_EN |
dc.subject | analogy | en_EN |
dc.subject | derivative speech | en_EN |
dc.title | Wykorzystanie myślenia przez analogię w procesie budowania systemu językowego przez dzieci w wieku 24–48 miesięcy | pl_PL |
dc.title.alternative | The use of analogical thinking in the process of building a language system by children aged 24-48 months | en_EN |
dc.type | Thesis | pl_PL |