Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorKorendo, Martapl_PL
dc.contributor.advisorBielenda-Mazur, Ewapl_PL
dc.contributor.authorKaczmar, Klaudiapl_PL
dc.date.accessioned2022-03-14T10:34:37Z
dc.date.available2022-03-14T10:34:37Z
dc.date.issued2022-03-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10916
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. prof. UP Marty Korendo, promotor pomocniczy: dr Ewa Bielenda-Mazur.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectjęzykpl_PL
dc.subjectmyśleniepl_PL
dc.subjectanalogiapl_PL
dc.subjectwyrazy pochodnepl_PL
dc.subjectmowapl_PL
dc.subjectlanguageen_EN
dc.subjectthinkingen_EN
dc.subjectanalogyen_EN
dc.subjectderivative speechen_EN
dc.titleWykorzystanie myślenia przez analogię w procesie budowania systemu językowego przez dzieci w wieku 24–48 miesięcypl_PL
dc.title.alternativeThe use of analogical thinking in the process of building a language system by children aged 24-48 monthsen_EN
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord