Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzaja-Chudyba, Iwonapl_PL
dc.date.accessioned2022-04-19T06:20:52Z
dc.date.available2022-04-19T06:20:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationWartości w teorii i praktyce edukacyjnej / redakcja naukowa Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2013. - S. [121]-129pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/11038
dc.description.abstractZamierzeniem niniejszego tekstu jest zatem krótka refleksja na temat wartości krytycyzmu w edukacji, wskazanie jego rodzajów oraz pozytywnych i negatywnych konsekwencji przyjmowania postawy (orientacji) krytycznej. Chociaż nie jest to problem nowy, w obszernej literaturze pedagogicznej trudno znaleźć przekonywające, a przede wszystkim realistyczne propozycje, jak wyjść z impasu sprzecznych oczekiwań, koncepcji i potrzeb środowiska nauczycieli, rodziców i krytyków współczesnej polskiej oświaty.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectkrytycyzmpl_PL
dc.subjectwartościpl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectpedagogia wartościpl_PL
dc.titleKrytycyzm - wartością czy antywartością edukacji?pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord