dc.contributor.author | Czaja-Chudyba, Iwona | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2022-04-19T06:20:52Z | |
dc.date.available | 2022-04-19T06:20:52Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / redakcja naukowa Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2013. - S. [121]-129 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/11038 | |
dc.description.abstract | Zamierzeniem niniejszego tekstu jest zatem krótka refleksja na temat wartości
krytycyzmu w edukacji, wskazanie jego rodzajów oraz pozytywnych i negatywnych
konsekwencji przyjmowania postawy (orientacji) krytycznej. Chociaż nie jest
to problem nowy, w obszernej literaturze pedagogicznej trudno znaleźć przekonywające,
a przede wszystkim realistyczne propozycje, jak wyjść z impasu sprzecznych
oczekiwań, koncepcji i potrzeb środowiska nauczycieli, rodziców i krytyków
współczesnej polskiej oświaty. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | krytycyzm | pl_PL |
dc.subject | wartości | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | pedagogia wartości | pl_PL |
dc.title | Krytycyzm - wartością czy antywartością edukacji? | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |