Show simple item record

dc.contributor.authorKornaś, Dorotapl_PL
dc.date.accessioned2022-04-20T06:56:37Z
dc.date.available2022-04-20T06:56:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTeoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T 3.1 / pod redakcją Grażyny Guni i Danuty Baraniewicz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2014. - S. [227]-236pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/11059
dc.description.abstractWe wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci niewidomych ćwiczenia rehabilitacyjne powinny mieć formę zabawy. Celem działań terapeutycznych jest przygotowanie dziecka do podjęcia nauki szkolnej. Wykorzystanie zabawek wspomagania ułatwia opanowanie różnych umiejętności. Przygotowanie właściwej zabawki jest wyzwaniem, ponieważ może to być dla dziecka jedyna okazja do kontaktu z określonym tematem.pl_PL
dc.description.abstractIn the early aiding blind children’s development the rehabilitation workouts should take the form of playing. The therapeutic aim to the child with a visual impairment is arrangement to take the school education. The using of toys in the aiding blind children’s development makes easier to achieve different skills. Making proper toys is a difficult, because it could be the only one chance for the child to get to know with the situation.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectzabawapl_PL
dc.subjectaktywnośćpl_PL
dc.subjectrozwójpl_PL
dc.subjectniewidomypl_PL
dc.subjectdzieckopl_PL
dc.subjectplayen_EN
dc.subjectactivityen_EN
dc.subjectdevelopmenten_EN
dc.subjectblind childen_EN
dc.titleRola zabawek edukacyjnych we wczesnym wspomaganiu dziecka z dysfunkcją wzrokupl_PL
dc.title.alternativeThe role of educational toys in early support of children with a visual impairmenten_EN
dc.typeBook chapterpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record