Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzurek, Marzena Mariapl_PL
dc.contributor.authorZmuda, Ewapl_PL
dc.date.accessioned2022-09-14T10:24:37Z
dc.date.available2022-09-14T10:24:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 306, Studia Linguistica 15 (2020), s. [287]-300pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/11283
dc.description.abstractThe article is a linguistic analysis of the selected book titles intended for preschool children. In the main part of the work, the authors focus on describing the structure and the semantics of the individual ideonyms. The second part is in fact the functional look at the collected material. This is intended to lead to recognition of possible cultural and pedagogical trends in analyzed ideonyms.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectonomastykapl_PL
dc.subjectnazwy własnepl_PL
dc.subjecttytułpl_PL
dc.subjectideonimpl_PL
dc.subjectksiążki dla dziecipl_PL
dc.subjectonomasticsen_EN
dc.subjectproper nameen_EN
dc.subjecttitleen_EN
dc.subjectideonymen_EN
dc.subjectbooks for kidsen_EN
dc.titleIdeonimy książek dla przedszkolaków. Wprowadzanie dziecka w świat nazwpl_PL
dc.title.alternativeThe ideonyms of the books for preschoolers. Introducing the child to the world of namesen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord