• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Securitate
  • 2012, Studia de Securitate et Educatione Civili 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Securitate
  • 2012, Studia de Securitate et Educatione Civili 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Antycypacja konstruktywnej edukacji – projekcja wyzwań i zadań

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Antycypacja konstruktywnej... (287.1KB)
Autor:
Wroński, Ryszard W.
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 109, Studia de Securitate et Educatione Civili 2 (2012), s. [151]-160
Język: pl
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The aim of the article was to introduce the readers to the issue of implementing constructive education to teacher’s training. The question set at the beginning of the article is: are schools sensitive to changing cultural context and do they modify their actions in response to those changes? The text presented above is not a steady, ready-to-use plan of action. Nevertheless, the presented paradigm may constitute a basis for discussion about creating solutions to generate innovative education strategies and try out innovative methods of activation, which, when professionally used, may accelerate the development potential in students and teachers.
URI
http://hdl.handle.net/11716/11783
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia de Securitate et Educatione Civili 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image