Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZdunek, Roksanapl
dc.date.accessioned2023-04-21T10:47:33Z
dc.date.available2023-04-21T10:47:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 311, Studia de Cultura 12 (4) (2020), s. [122]-136pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/11853
dc.description.abstractPłatne serwisy VOD dzięki mediom społecznościowym wykraczają z przekazem poza ramy tychże serwisów i trafiają do szerszego grona odbiorców, zwiększając zasięg swojego oddziaływania. Portal społecznościowy Instagram jest narzędziem, które pozwala właścicielom serwisów VOD na utrzymanie stałych interakcji między innymi z młodymi widzami, którzy są głównymi użytkownikami tego medium. Artykuł przedstawia wyniki analizy porównawczej, dokonanej z wykorzystaniem metod badawczych takich jak netnografia oraz analiza zawartości mediów, postów opublikowanych w październiku 2019 roku na profilach powiązanych z najpopularniejszymi płatnymi serwisami VOD w Polsce: Netflix, HBO, Ipla i Player.pl
dc.description.abstractThanks to social media, paid VOD services go beyond their borders and reach a wider audience, increasing their impact scope. Instagram is a tool which allows the owners of VOD services to maintain interaction with young viewers, who are the main users of this medium. The paper presents the results of a comparative analysis conducted with the use of netnography and media content analysis, posts published in 2019 on profiles connected with the most popular paid VOD services in Poland: Netflix, HBO, Ipla and Player.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.subjectużytkownicy nowych mediówpl
dc.subjectserwisy VODpl
dc.subjectInstagrampl
dc.subjectcyfrowi tubylcypl
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectnew media usersen
dc.subjectVOD platformsen
dc.subjectInstagramen
dc.subjectdigital nativesen
dc.titleInstagram jako przestrzeń komunikacyjna dla twórców filmowych i młodych widzów: analiza porównawcza profili najpopularniejszych płatnych serwisów VOD w Polscepl
dc.title.alternativeInstagram as the communication space for filmmakers and young viewers: A comparative analysis of profiles of the most popular paid VOD services in Polanden
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord