Show simple item record

dc.contributor.authorPotempska, Justynapl
dc.date.accessioned2023-07-17T08:14:03Z
dc.date.available2023-07-17T08:14:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 362, Studia de Cultura 14 (4) (2022), s. [82]-88pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12290
dc.description.abstractCelem artykułu jest omówienie problematyki metodyczno-dydaktycznej związanej z zastosowaniem gamifikacji podczas zajęć z języka obcego w formie zdalnej oraz ukazanie potencjału, który tkwi w wykorzystywaniu narzędzi internetowych takich jak gry i aplikacje w nauce języka obcego on-line. Podstawowe pytanie, jakie przyświeca podjętym tu rozważaniom, odnosi się do skuteczności i jakości gier tworzonych za pomocą platform i aplikacji internetowych (m.in. Wordwall, Learningapps, Padlet, Jamboard, Kahoot, Quizlet, Mentimeter), których uczeń może używać samodzielnie oraz takich, które wymagają asysty nauczyciela. Autorka poddaje analizie specyfikę gier na zajęciach online i wskazuje, na co trzeba zwracać szczególną uwagę podczas ich przeprowadzania.pl
dc.description.abstractThe purpose of this article is to discuss the methodological and instructional issues related to the gamification of foreign language classes in remote form and to show the potential that lies in the use of Internet tools such as games and applications in online foreign language learning. The basic question asks about the effectiveness and quality of games created with the help of online platforms and applications (such as Wordwall, Learningapps, Padlet, Jamboard, Kahoot, Quizlet, and Mentimeter) that the student can use independently and those that require the assistance of a teacher. The author analyzes the particularities of games in online classes and points out what instructors should pay attention to when conducting them.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectgamifikacjapl
dc.subjectnauczanie języków obcychpl
dc.subjectnauczanie onlinepl
dc.subjecte‑learningpl
dc.subjectglottodydaktykapl
dc.subjectgamificationen
dc.subjectlanguage teachingen
dc.subjectonline teachingen
dc.subjecte‑learningen
dc.subjectglottodidacticsen
dc.titleGamifikacja w nauce języka obcego onlinepl
dc.title.alternativeGamification in online foreign language learningen
dc.typeArticlepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record