dc.contributor.author | Stoch, Magdalena | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-17T08:44:26Z | |
dc.date.available | 2023-07-17T08:44:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 362, Studia de Cultura 14 (4) (2022), s. [89]-97 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/12291 | |
dc.description.abstract | Autorka artykułu przedstawia kluczowe momenty rozwoju oraz główne założenia koncepcji edukacji medialnej,
wypracowanej w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Przedstawiony rys historyczny stanowi podstawę do rozważań o możliwych strategiach rozwoju instytucjonalnego w
kontekście presji dynamicznie rozwijającego się rynku pracy. | pl |
dc.description.abstract | The author of the article examines media education (media literacy), its key moments of development, and the main
assumptions associated with it. The study was developed at the Polish Philology Institute of the Pedagogical
University of Krakow. The historical outline justifies possible institutional development strategies in the context
of pressure from the labor market. | en |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.subject | edukacja medialna | pl |
dc.subject | Katedra Mediów i Badań Kulturowych | pl |
dc.subject | Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie | pl |
dc.subject | media education | en |
dc.subject | media literacy | en |
dc.subject | Cultural and Media Studies Department | en |
dc.subject | Pedagogical University of Krakow | en |
dc.title | Edukacja medialna w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie | pl |
dc.title.alternative | Media education at the Polish Philology Institute of the Pedagogical University of Krakow | en |
dc.type | Article | pl |