Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStoch, Magdalenapl
dc.date.accessioned2023-07-17T08:44:26Z
dc.date.available2023-07-17T08:44:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 362, Studia de Cultura 14 (4) (2022), s. [89]-97pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12291
dc.description.abstractAutorka artykułu przedstawia kluczowe momenty rozwoju oraz główne założenia koncepcji edukacji medialnej, wypracowanej w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Przedstawiony rys historyczny stanowi podstawę do rozważań o możliwych strategiach rozwoju instytucjonalnego w kontekście presji dynamicznie rozwijającego się rynku pracy.pl
dc.description.abstractThe author of the article examines media education (media literacy), its key moments of development, and the main assumptions associated with it. The study was developed at the Polish Philology Institute of the Pedagogical University of Krakow. The historical outline justifies possible institutional development strategies in the context of pressure from the labor market.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectedukacja medialnapl
dc.subjectKatedra Mediów i Badań Kulturowychpl
dc.subjectUniwersytet Pedagogiczny w Krakowiepl
dc.subjectmedia educationen
dc.subjectmedia literacyen
dc.subjectCultural and Media Studies Departmenten
dc.subjectPedagogical University of Krakowen
dc.titleEdukacja medialna w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowiepl
dc.title.alternativeMedia education at the Polish Philology Institute of the Pedagogical University of Krakowen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord