• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2010, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2010, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Математическое образование в СПбГПУ

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Математическое образование... (217.2KB)
Autor:
Антонов, Валерий Иванович
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 82, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3 (2010), s. [5]-19
Język: ru
Data: 2010
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article raises the question: What kind of mathematics is necessary for future engineers? Using some interesting examples from his experience, the author presents the idea of unity in mathematics for all users.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12363
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2010, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image