• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2010, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2010, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Математическое образование в СПбГПУ

Thumbnail
View/Open
Математическое образование... (217.2Kb)
Author:
Антонов, Валерий Иванович
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 82, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3 (2010), s. [5]-19
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: ru
Date: 2010
Metadata
Show full item record
Abstract
The article raises the question: What kind of mathematics is necessary for future engineers? Using some interesting examples from his experience, the author presents the idea of unity in mathematics for all users.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12363
Collections
  • 2010, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image