Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRůžičková, Kamilapl
dc.contributor.authorRůžička, Ivanpl
dc.date.accessioned2023-11-20T12:42:54Z
dc.date.available2023-11-20T12:42:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 98, Studia Psychologica 4 (2011), s. [64]-70pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12521
dc.description.abstractThe transition to a self-sufficient lifestyle is not always smooth and easy for adolescents and youths with visual impairments. The article deals with the role of the family as well as the possibilities of vocational support in the development of social competences of adolescents and youths that improve the quality of the transition to a self-sufficient lifestyle.en
dc.description.abstractPrzejście w kierunku samodzielności i niezależności życiowej u nastolatków i młodzieży z uszkodzonym wzrokiem nie zawsze jest bezproblemowe i łatwe. Niniejszy artykuł traktuje o roli rodziny oraz możliwościach wsparcia zawodowego w rozwoju kompetencji społecznych u nastolatków i młodzieży, co podnosi jakość procesu przejścia ku samowystarczalnemu stylowi życia.pl
dc.language.isoenpl
dc.titleDevelopment of social competences in youths with a visual impairmenten
dc.title.alternativeRozwój kompetencji społecznych u młodzieży z uszkodzeniem wzrokupl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord