• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Poznawanie przeżyć własnych i innych jako cel w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Poznawanie przeżyć własnych... (108.8KB)
Autor:
Górecka-Mostowicz, Barbara
Źródło: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 122-128
Język: pl
Słowa kluczowe:
edukacja emocjonalna
strategie edukacyjne
inteligencja emocjonalna
doświadczanie
rozpoznawanie
wyrażanie emocji
emotional education
educational strategies
emotional intelligence
experiencing
recognition
understanding
expressing emotions
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Celem poniższego artykułu jest próba przedstawienia podstawowych zadań edukacyjnych nauczyciela przedszkolnego w zakresie wspierania poznawania przez dzieci w wieku przedszkolnym własnych emocji oraz emocji innych ludzi. Przedstawiono różnorodne strategie edukacyjne służące temu celowi. Omówiono techniki wspomagające przyswajanie i przetwarzanie informacji o emocjach oraz sposoby przetwarzania treści edukacyjnych z tego zakresu w różnorodnych formach zbaw dziecięcych.
 
The aim of this article is to consider basic skills of kindergarten teacher in supporting children’s recognition of their own and other people’s emotions. Different educational strategies have been presented, as well as techniques that help to absorb and process information about emotions. Moreover, games that are shown in the article can be used as ways of processing information about children’s emotional comprehension.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12638
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image