• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Technika w realizacji założeń przedmiotu szkolnego „Sachunterricht”

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Technika w realizacji... (103.8KB)
Autor:
Kraszewski, Krzysztof
Źródło: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 218-223
Język: pl
Słowa kluczowe:
szkoła ogólnokształcąca
nauka o rzeczach (Sachunterricht)
poznanie
działanie
comprehensive school
learning about things (Sachunterricht)
learning
activity
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Treść artykułu dotyczy aktywności poznawczej i działaniowej uczniów w realizacji założeń przedmiotu szkolnego Sachunterricht. W pierwszej części artykułu autor omawia rolę tego przedmiotu w systemie szkolnym Nadrenii Północnej – Westfalii. W drugiej ukazuje postulowane metody i formy realizacji treści z zakresu techniki, jako jednego z jego obszarów. Autor przytacza poglądy wybranych autorów na temat wspierania aktywnego poznawania przez dzieci otaczającej ich rzeczywistości.
 
The content of the article concerns the cognitive and operational activity of students while fulfilling the objectives of the school subject “Sachunterricht”. In the first part, the author discusses the objectives and targets of this subject in the school system of North Rhine-Westphalia. In the second part, he presents the requested methods and the ways to fulfill the content in the field of technology as one of its scopes. The author cites the views of various authors on supporting the active learning of the surrounding environment by the students.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12644
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image