Technika w realizacji założeń przedmiotu szkolnego „Sachunterricht”
View/ Open
Author:
Kraszewski, Krzysztof
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 218-223
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
szkoła ogólnokształcącanauka o rzeczach (Sachunterricht)
poznanie
działanie
comprehensive school
learning about things (Sachunterricht)
learning
activity
Date: 2016
Metadata
Show full item recordAbstract
Treść artykułu dotyczy aktywności poznawczej i działaniowej uczniów w realizacji założeń przedmiotu
szkolnego Sachunterricht. W pierwszej części artykułu autor omawia rolę tego przedmiotu w systemie
szkolnym Nadrenii Północnej – Westfalii. W drugiej ukazuje postulowane metody i formy realizacji
treści z zakresu techniki, jako jednego z jego obszarów. Autor przytacza poglądy wybranych autorów na
temat wspierania aktywnego poznawania przez dzieci otaczającej ich rzeczywistości. The content of the article concerns the cognitive and operational activity of students while fulfilling the
objectives of the school subject “Sachunterricht”. In the first part, the author discusses the objectives
and targets of this subject in the school system of North Rhine-Westphalia. In the second part, he presents
the requested methods and the ways to fulfill the content in the field of technology as one of its
scopes. The author cites the views of various authors on supporting the active learning of the surrounding
environment by the students.