Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMyśliwiec, Katarzynapl
dc.date.accessioned2023-12-15T08:52:43Z
dc.date.available2023-12-15T08:52:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 254-260pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12647
dc.description.abstractPojawienie się nowoczesnych środków dydaktycznych zaczęło bezpośrednio wpływać na przebieg, formę i charakter zajęć edukacji wczesnoszkolnej. W niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące wartości edukacyjnych wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły podstawowej.pl
dc.description.abstractPojawienie się nowoczesnych środków dydaktycznych zaczęło bezpośrednio wpływać na przebieg, formę i charakter zajęć edukacji wczesnoszkolnej. W niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące wartości edukacyjnych wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły podstawowej.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl
dc.subjectcyfryzacjapl
dc.subjectmultibookpl
dc.subjectearly school educationen
dc.subjectdigitizationen
dc.subjectmultibooken
dc.titleEdukacja wczesnoszkolna w dobie cyfryzacji – wartości edukacyjne wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły podstawowejpl
dc.title.alternativeEarly education in the digital age – the educational values of selected multimedia programs for students in grades I–III of primary schoolen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord