• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Odczuwam – działam – rozumiem muzykę” w edukacji dziecka

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Odczuwam – działam... (92.45KB)
Autor:
Ławrowska, Romualda
Źródło: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 277-282
Język: pl
Słowa kluczowe:
edukacja muzyczna dziecka
przeżywanie i rozumienie muzyki
uwarunkowania pedagogiczne edukacji muzycznej
music education of a child
experiencing and understanding music
conditions for teaching music education
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Metodyka edukacji muzycznej dziecka ma swój specyficzny układ celów szczegółowych osiąganych podczas procesu dydaktycznego. Autorka określa taksonomię celów nauczania/uczenia się jako „odczuwam – działam – rozumiem muzykę”. Artykuł zawiera zarówno odniesienia teoretyczne, jak i praktyczne nauczania/uczenia się przez doświadczanie i przeżywanie muzyki. Wskazuje też na istotne wielorakie funkcje prorozwojowe stosowania omawianego modelu w wychowaniu dziecka.
 
The methodology of music education offered to a child has a specific structure of detailed objectives achieved during the teaching process. The author defines the taxonomy of the actual purposes of teaching/ learning as a: “I feel – I experience – I understand the music.” The present study comprises both theoretical and practical references regarding teaching/learning through experiencing and feeling the music. It also addresses significant, multiple pro-development functions of having this model applied in a child’s education.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12648
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image