Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKosek, Agnieszkapl
dc.contributor.authorCzaja-Chudyba, Iwonapl
dc.date.accessioned2023-12-15T09:34:14Z
dc.date.available2023-12-15T09:34:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 284-290pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12649
dc.description.abstractRozdział ten poświęcony jest nowatorskiej metodzie nauczania, jaką jest metoda storyline. Na początku zwrócono uwagę na rys historyczny i założenia filozoficzne. W dalszej części można zapoznać się z opisem podstawowych elementów zajęć, tworzących pewną stałą strukturę postępowania dydaktycznego. W zakończeniu przedstawiono zalety metody oraz korzyści, jakie zyskuje się poprzez jej stosowanie.pl
dc.description.abstractThis chapter considers an innovative way of teaching which is called the Storyline method. At the beginning the attention is turned to the historical background and philosophical ground. The following part presents the description of the fundamental elements of the course, which creates a certain fixed structure of educational proceeding. In conclusion, advantages of the method and benefits of its use are outlined.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectepizodpl
dc.subjectmetoda opowieści wychowawczejpl
dc.subjectmetoda szkockapl
dc.subjectpytania kluczowepl
dc.subjectepisodeen
dc.subjectthe storyline methoden
dc.subjectScottish methoden
dc.subjectkey questionsen
dc.titleNauka poprzez praktyczne działanie – o metodzie storylinepl
dc.title.alternativeThe storyline method – education through practical activitiesen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord