dc.contributor.author | Kosek, Agnieszka | pl |
dc.contributor.author | Czaja-Chudyba, Iwona | pl |
dc.date.accessioned | 2023-12-15T09:34:14Z | |
dc.date.available | 2023-12-15T09:34:14Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 284-290 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/12649 | |
dc.description.abstract | Rozdział ten poświęcony jest nowatorskiej metodzie nauczania, jaką jest metoda storyline. Na początku
zwrócono uwagę na rys historyczny i założenia filozoficzne. W dalszej części można zapoznać się z opisem
podstawowych elementów zajęć, tworzących pewną stałą strukturę postępowania dydaktycznego.
W zakończeniu przedstawiono zalety metody oraz korzyści, jakie zyskuje się poprzez jej stosowanie. | pl |
dc.description.abstract | This chapter considers an innovative way of teaching which is called the Storyline method. At the beginning
the attention is turned to the historical background and philosophical ground. The following
part presents the description of the fundamental elements of the course, which creates a certain fixed
structure of educational proceeding. In conclusion, advantages of the method and benefits of its use are
outlined. | en |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.subject | epizod | pl |
dc.subject | metoda opowieści wychowawczej | pl |
dc.subject | metoda szkocka | pl |
dc.subject | pytania kluczowe | pl |
dc.subject | episode | en |
dc.subject | the storyline method | en |
dc.subject | Scottish method | en |
dc.subject | key questions | en |
dc.title | Nauka poprzez praktyczne działanie – o metodzie storyline | pl |
dc.title.alternative | The storyline method – education through practical activities | en |
dc.type | Article | pl |