Nauka poprzez praktyczne działanie – o metodzie storyline
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Kosek, Agnieszka
Czaja-Chudyba, Iwona
Źródło: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 284-290
Język: pl
Słowa kluczowe:
epizodmetoda opowieści wychowawczej
metoda szkocka
pytania kluczowe
episode
the storyline method
Scottish method
key questions
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Rozdział ten poświęcony jest nowatorskiej metodzie nauczania, jaką jest metoda storyline. Na początku
zwrócono uwagę na rys historyczny i założenia filozoficzne. W dalszej części można zapoznać się z opisem
podstawowych elementów zajęć, tworzących pewną stałą strukturę postępowania dydaktycznego.
W zakończeniu przedstawiono zalety metody oraz korzyści, jakie zyskuje się poprzez jej stosowanie. This chapter considers an innovative way of teaching which is called the Storyline method. At the beginning
the attention is turned to the historical background and philosophical ground. The following
part presents the description of the fundamental elements of the course, which creates a certain fixed
structure of educational proceeding. In conclusion, advantages of the method and benefits of its use are
outlined.