• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nauka poprzez praktyczne działanie – o metodzie storyline

Thumbnail
View/Open
Nauka poprzez praktyczne... (95.74Kb)
Author:
Kosek, Agnieszka
Czaja-Chudyba, Iwona
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 284-290
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
epizod
metoda opowieści wychowawczej
metoda szkocka
pytania kluczowe
episode
the storyline method
Scottish method
key questions
Date: 2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Rozdział ten poświęcony jest nowatorskiej metodzie nauczania, jaką jest metoda storyline. Na początku zwrócono uwagę na rys historyczny i założenia filozoficzne. W dalszej części można zapoznać się z opisem podstawowych elementów zajęć, tworzących pewną stałą strukturę postępowania dydaktycznego. W zakończeniu przedstawiono zalety metody oraz korzyści, jakie zyskuje się poprzez jej stosowanie.
 
This chapter considers an innovative way of teaching which is called the Storyline method. At the beginning the attention is turned to the historical background and philosophical ground. The following part presents the description of the fundamental elements of the course, which creates a certain fixed structure of educational proceeding. In conclusion, advantages of the method and benefits of its use are outlined.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12649
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image